نهمين كارگاه و نمايشگاه نقاشي كودك و نوجوان با موضوع صرفه جویی در مصرف آب با هدف ارتقاء فرهنگ مصرف بهينه و آموزش راهكارهاي صرفه جويي به كودكان و نوجوانان در هفته صرفه جويي در مصرف آب به کار خود پایان داد.
به گزارش روابط عمومي شركت آب و فاضلاب استان يزد مدیر عامل این شرکت در مراسم اختتامیه نمایشگاه با اشاره به مهم بودن نقش خانواده ها در آموزش به کودکان گفت:ما اگر قدر آب را ندانیم در آینده دچار کم آبی یا بی آبی می شویم.
محمدرضا محمدی افزود: اگر در حال حاضر مشکل کمبود آب در شهر یزد حل شده به معنای این نیست که ما هر چقدر آب بخواهیم می توانیم مصرف کنیم بلکه باید صرفه جویی کرده و به دیگران هم آموزش بدهیم.
وی بیان کرد:در خشکسالی های چند سال اخیر بعضی از نقاط استان آب نداشتند که موضوع بی آبی و کم آبی را کودکان ما هم به عینه مشاهده کرده اند.
بر اساس اين گزارش در این كارگاه و نمايشگاه یک هزار و 447 کودک و نوجوان نقاشی هایی در زمینه صرفه جویی در مصرف آب ارائه کردند که در مراسم اختتامیه به 70 نقاشی برگزیده جوایزه ویژه ای اهداء و به بقیه شرکت کنندگان نیز وسایل کمک آموزشی مانندCD ،کتاب و اقلام تبلیغی توزیع شد.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا